Παρουσίαση της Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης της πόλης μας στο πλαίσιο της Ετήσιας διοργάνωσης «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Περιφερειών και Πόλεων 2016» Κύριο

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Στο πλαίσιο της οικονομικής κρίσης που διανύουμε, ο Δήμος Τρίπολης εφαρμόζει μια στρατηγική βασισμένη στις αρχές της ‘Έξυπνης Εξειδίκευσης, προκειμένου να αντιμετωπίσει προκλήσεις, όπως η ανεργία των νέων και η δημογραφική αλλαγή που προκύπτει από εσωτερική ή ακόμα περισσότερο, εξωτερική μετανάστευση.

Για την επίτευξη αυτών των προκλήσεων, ο Δήμος Τρίπολης έχει προγραμματίσει μια στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης, βασισμένη σε 3 άξονες :

  1. Στη δημιουργία συνεργιών μεταξύ των αστικών και των αγροτικών περιοχών
  2. Στην χωρίς αποκλεισμούς ανάπτυξη, βασισμένη στην εγκατάσταση των νέων
  3. Στην αξιοποίηση της τουριστικής και πολιτιστικής αξίας της περιοχής.

Για την υλοποίηση αυτής της στρατηγικής, ο Δήμος Τρίπολης έχει εφαρμόσει μια μεθοδολογία η οποία περιλαμβάνει τη συνεργασία και την αδελφοποίηση με άλλες Ευρωπαϊκές τοπικές αρχές, για την εξεύρεση των βέλτιστων πρακτικών και την ανταλλαγή εμπειριών.

Επιπλέον, ο Δήμος Τρίπολης βρίσκεται σε συνεχή συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και στοχεύει στη διεύρυνση της συνεργασίας του με άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα στην Ελλάδα και την ΕΕ.

Προκειμένου να επιτευχθούν οι τελευταίοι στόχοι της στρατηγικής, η πόλη μας έχει επίσης θέσει σε εφαρμογή ένα σχέδιο για την ενίσχυση και την προβολή του brand name «Arcadia» , άρρηκτα συνδεδεμένο με το πολιτιστικό και φιλοσοφικό κίνημα του Αρκαδισμού (17ος αιώνας), το οποίο εξετάζει τη σημασία της φύσης, της απλότητας, της αθωότητας και του ρομαντισμού στη ζωή του ανθρώπου.

Ο Δήμος Τρίπολης έχει ως στόχο να προβάλει τη σχέση του "Αρκαδικού Ιδεώδους» με τις σύγχρονες Ευρωπαϊκές αξίες και να προωθήσει την πόλη ως ένα περιβαλλοντικό, πολιτιστικό και τουριστικό προορισμό στην Ευρώπη.

 

Δείτε την  Παρουσίαση 

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016 14:15

                           

 

Μήνυμα Δημάρχου