Αντιδήμαρχοι

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α' 134).
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  3. Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
  5. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ-191/20.3.2014 (Β’ 698) για τον Δήμο Τρίπολης, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 47.254 κατοίκους.
  6. Το γεγονός ότι ο Δήμος Τρίπολης έχει οκτώ(8) Δημοτικές Ενότητες.
  7. Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν επτά (7) Αντιδήμαρχοι.
  8. Την εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019 σχετικά με τον Ορισμό Αντιδημάρχων.
  9. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Τρίπολης που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 3048/τ.Β΄/5-9-2017, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (ΦΕΚ 346/τ.Β΄/11-2-2019 και 597/τ.B΄/26-2-2019- διόρθωση σφάλματος).

Αποφασίζουμε

Α. Ορίζουμε από 3-9-2019 έως και 2-9-2020 ως Αντιδημάρχους του Δήμου Τρίπολης, τους Δημοτικούς Συμβούλους:

  1. Κανελλόπουλο Αλέξανδρο.
  2. Καρούντζου Ελένη.
  3. Λαγό Γεώργιο.
  4. Μακαρούνη Δημήτριο.
  5. Τσαγκαρέλη Αντώνιο

Β. Μεταβιβάζουμε στους ανωτέρω αντιδημάρχους τις ακόλουθες καθ’ ύλην και κατά τόπον αρμοδιότητες:

1. Στον αντιδήμαρχο κ. Κανελλόπουλο Αλέξανδρο τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

α) Τα θέματα εκτέλεσης τεχνικών έργων και μελετών.

β) Τα θέματα συγκοινωνιών και κυκλοφορίας.

γ) Τα θέματα εγκαταστάσεων και αδειών μεταφορών.

δ) Τα θέματα Πολεοδομίας και Πολεοδομικών Εφαρμογών.

ε) Τα θέματα ασφαλούς λειτουργίας των παιδικών χαρών, τήρησης του κανονισμού λειτουργίας τους και σύνταξης του προγράμματος συντήρησής τους.

στ)Όλες τις αρμοδιότητες του Tμήματος αδειοδοτήσεων και ρύθμισης εμπορικών δραστηριοτήτων της Δ/νσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.

ζ) Την υπογραφή των αποφάσεων και λοιπών υπηρεσιακών εγγράφων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα παραχωρήσω στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

2. Στην αντιδήμαρχο κα Καρούντζου Ελένη τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

α) Τα θέματα Απασχόλησης και Τουρισμού.

β) Τα θέματα Πολιτισμού όπως αναφέρονται στο άρθρο 13 παρ. γ.2 του ΟΕΥ του Δήμου.

γ) Τα θέματα των παιδικών κατασκηνώσεων.

δ) Τα θέματα του πάρκου της κυκλοφοριακής αγωγής.

ε) Την υπογραφή των αποφάσεων και λοιπών υπηρεσιακών εγγράφων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα παραχωρήσω στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

καθώς και τις παρακάτω τόπον αρμοδιότητες για τη Δημοτική Ενότητα Φαλάνθου:

α) Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκαταστημένες στην παραπάνω Δημοτική Ενότητα.
β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες, επικουρικά με τον αρμόδιο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο.
γ) Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
δ) Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων, πλην αυτών που αφορούν πιστοποιητικά Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης των δημοτών.
ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους και την εισήγηση επίλυσης των θεμάτων των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τους καθ΄ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους.
στ)Την εποπτεία και εισήγηση στον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο των θεμάτων της Καθαριότητας, Αποκομιδής απορριμμάτων και Ανακύκλωσης στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
ζ)Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

3. Στον αντιδήμαρχο κ. Λαγό Γεώργιο τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

α) Τα θέματα Προστασίας και αναβάθμισης Περιβάλλοντος.

β) Τα θέματα Καθαριότητας, Αποκομιδής απορριμμάτων και Aνακύκλωσης.

γ) Τα θέματα διαχείρισης και συντήρησης οχημάτων.

δ) Τα θέματα ειδικών συνεργείων, ανάπτυξης και συντήρησης πρασίνου.

ε) Τη μέριμνα για τα αδέσποτα ζώα (περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων κ.λ.π.)

στ)Τα θέματα του Τμήματος Συνεργείων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας.

ζ) Την υπογραφή των αποφάσεων και λοιπών υπηρεσιακών εγγράφων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα παραχωρήσω στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

4.  Στον αντιδήμαρχο κ. Μακαρούνη Δημήτριο τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

α) Όλες τις αρμοδιότητες του Τμήματος Αγροτικής Παραγωγής της Δ/νσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης (Τομέας φυτικής παραγωγής – Τομέας Ζωϊκής Παραγωγής – Γραφείο Γεωργικής Ανάπτυξης).

β) Τα θέματα Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων ( Τ.Ο.Ε.Β.).

γ) Τα θέματα Παιδείας και δια βίου μάθησης.

δ) Τον προγραμματισμό και τις εισηγήσεις για την κατασκευή - βελτίωση αθλητικών εγκαταστάσεων.

ε) Τη διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων.

στ)Την προώθηση και προβολή του αθλητισμού με τη διοργάνωση ενημερωτικών διαλέξεων, ημερίδων κ.τ.λ.

ζ) Την υλοποίηση δράσεων και προγραμμάτων στους τομείς Αθλητισμού και Νέας Γενιάς συμπληρωματικά με τις δράσεις και τα προγράμματα που υλοποιούνται από το Νομικό Πρόσωπο του Δήμου.

η) Την τέλεση πολιτικών γάμων σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες πλην της Δημοτικής Ενότητας Τρίπολης.

θ) Την υπογραφή των αποφάσεων και λοιπών υπηρεσιακών εγγράφων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα παραχωρήσω στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

4. Στον αντιδήμαρχο κ. Μακαρούνη Δημήτριο, μεταβιβάζουμε και τις ακόλουθες κατά τόπον αρμοδιότητες αποκλειστικά για τις Δημοτικές Ενότητες Λεβιδίου, Μαντινείας και Τεγέας:

α) Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκαταστημένες στις παραπάνω Δημοτικές Ενότητες.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες, επικουρικά με τον αρμόδιο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο.

γ) Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.

δ) Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων, πλην αυτών που αφορούν πιστοποιητικά Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης των δημοτών.

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους και την εισήγηση επίλυσης των θεμάτων των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τους καθ΄ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους.

στ)Την εποπτεία και εισήγηση στον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο των θεμάτων της Καθαριότητας, Αποκομιδής απορριμμάτων και Ανακύκλωσης στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.

ζ) Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

5. Στον αντιδήμαρχο κ. Τσαγκαρέλη Αντώνιο τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

α) Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων που σχετίζονται με θέματα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών καθώς και με θέματα Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας.

β) Την τέλεση πολιτικών γάμων στη Δημοτική Ενότητα Τρίπολης.

γ) Στρατηγικής και Μελετών Τεχνολογιών, Πληροφορικής και Επικοινωνιών
δ) Διαχείρισης συστημάτων Τεχνολογιών, Πληροφορικής και Επικοινωνιών και
ε )Διαχείρισης εξοπλισμού Τεχνολογιών, Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Γ. Τις αρμοδιότητες των αντιδημάρχων που απουσιάζουν ή κωλύονται ασκεί ο Δήμαρχος.

Δ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος μου, θα με αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος κ. Κανελλόπουλος Αλέξανδρος. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος και του ανωτέρω αντιδημάρχου θα με αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος κ. Μακαρούνης Δημήτριος.

Ε. Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια τοπική εφημερίδα και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τρίπολης.

Ορίζουμε από 26-11-2019 έως και 25-11-2020 ως Αντιδήμαρχο του Δήμου Τρίπολης, τον Δημοτικό Σύμβουλο Κατσαφάνα Κωνσταντίνο, επικεφαλής της παράταξης «Ανασυγκρότηση για τον Δήμο Τρίπολης».
2. Μεταβιβάζουμε στον ανωτέρω αντιδήμαρχο τις ακόλουθες καθ΄ύλην αρμοδιότητες:
α) Τα θέματα που σχετίζονται με την τοπική ανάπτυξη, την προστασία, την αξιοποίηση και την εκμετάλλευση των τοπικών φυσικών πόρων και περιοχών και των ήπιων ή ανανεώσιμων μορφών ενέργειας καθώς και με την κατασκευή, συντήρηση και διαχείριση των σχετικών έργων και εγκαταστάσεων, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
β) Τα θέματα που αφορούν την προώθηση της εξοικονόμησης ενέργειας στις κινητές και ακίνητες εγκαταστάσεις του Δήμου (κτήρια –αυτοκίνητα κ.τ.λ.) και την προώθηση των ήπιων μορφών ενέργειας και ειδικότερα:
 Τη μέριμνα για τη μελέτη και σταδιακή εφαρμογή συστήματος ενεργειακής διαχείρισης, σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της Πολιτείας, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται συστηματική και συνεχής βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης.
 Τη μέριμνα για την εφαρμογή των μέτρων βελτίωσης και των ελάχιστων απαιτήσεων ενεργειακής απόδοσης για τις προμήθειες του Δήμου, σύμφωνα με τις σχετικές ρυθμίσεις της Πολιτείας.
 Τη μέριμνα για την εφαρμογή των μέτρων μείωσης της ενεργειακής κατανάλωσης των κτηρίων του Δήμου, καθώς και των δικτύων ηλεκτροφωτισμού των δημόσιων κοινόχρηστων χώρων που θεσπίζονται από την Πολιτεία.
 Τη μέριμνα για την αξιοποίηση των ήπιων μορφών ενέργειας και την χρησιμοποίηση, κατά το δυνατόν, καθαρών οχημάτων από το Δήμο.
γ) Την υπογραφή των αποφάσεων και λοιπών υπηρεσιακών εγγράφων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα παραχωρήσω στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.
3). Στον ανωτέρω αντιδήμαρχο μεταβιβάζουμε και τις ακόλουθες κατά τόπον αρμοδιότητες αποκλειστικά για τις Δημοτικές Ενότητες Βαλτετσίου, Κορυθίου και Σκιρίτιδας:
α) Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκαταστημένες στις παραπάνω Δημοτικές Ενότητες.
β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες, επικουρικά με τον αρμόδιο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο.
γ) Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
δ) Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων, πλην αυτών που αφορούν πιστοποιητικά Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης των δημοτών.
ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους και την εισήγηση επίλυσης των θεμάτων των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τους καθ΄ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους.
στ)Την εποπτεία και εισήγηση στον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο των θεμάτων της Καθαριότητας, Αποκομιδής απορριμμάτων και Ανακύκλωσης στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
ζ) Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.
4. Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω αντιδημάρχου, όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Δήμαρχος.

Ο    ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΙΟΥΜΗΣ

                deyatneo181